sobota, 16 sierpnia 2014

info

Hej :)
Przychodzę z nie za fajną informacją. Przez jakiś czas nie będę dodawać, bo nie mam internetu ani telefonu. Jejku trzeba mieć pecha ! Wpadł mi do basenu i od czterech dni się suszy. W poniedziałek może coś z nim zrobię. A Internet... Nie wiem czy kiedy będę mieć ale już powoli piszę rozdziały więc mam nadzieję że uda mi się dodać zaraz jak będę mieć neta :) dziękuję za wysłuchanie :) No i wszystkie rozdziały przeczytam ale jak tylko będę mogła :)
Pozdrawiam i mam nadzieję do szybkiego zobaczenia :*
Wiki <3

2 komentarze:

  1. Mam nadzieje, że nie bedziemy dlugo czekac :)
    Dobra, ide czytac tamten rozdział bo zapominam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no
    Tak nie można
    Jebane internety
    wszystko spieprzą
    no cóż
    czekamy wszyscy na kolejny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń